Wat doet ge nu eigenlijk ?

Eergisteren was ik op bezoek bij vrienden, die nieuwsgierig waren naar mijn nieuwe “project” en me dus vrij direct vroegen : ” we zien dus dat ge iets gestart zijt, maar wat doet ge nu eigenlijk ?”
Ook gisteren kreeg ik bij familie quasi dezelfde vraag….Technology in the hands

Omdat ik dus een beetje vrees dat er meer personen zijn met die vraag, maar ze misschien niet durven stellen hieronder wat meer verduidelijking.

Om u nu een deftig van antwoord te dienen, wat doe ik in bijberoep ?
Wel, SDN Consulting zal u proberen te helpen in alles mbt IT, dat kan gaan van kleine zaken (issues met een laptop) tot uitrollen van een groot (al dan niet draadloos) netwerk. Maar ook assistentie met het zetten van uw eerste stapjes op Social Media of uitbouwen van een WordPress-website zitten in het aanbod… Kijk gerust even hieronder voor een detail !
IT Project Management : u zit bvb met een verhuis of een uitbreiding van uw firma en wil er zich niets van aantrekken of u kent er niets van (niet van de verhuis, niet van de regelingen mbt nieuwe internetaansluitingen, bekabeling,…).
Wel, SDN Consulting analyseert en beheert dit project. Dit klinkt groots maar alleen door het op zulke manier aan te pakken wordt er niets vergeten ! Geen verrassingen.
Maar ook bvb uw bedrijf voorzien van de nodige draadloze-dekking, doorheen uw bedrijf/loodsen/parking, in kaart brengen, testen, uitrollen. Allemaal zonder u er zich iets van te moeten aantrekken. Met de nodige updates/communicatie van SDN Consulting naar de klant, tijdens het project.
IT Service Management : in kaart brengen van welke IT-diensten uw firma gebruikt, analyseren en bijsturen daar waar nodig om door middel van bepaalde processen die diensten te verbeteren/vergemakkelijken, het draait niet enkel om de technologie maar ook over het gemak en gebruik ervan…
Bvb enkele medewerkers hebben steeds last van enkele probleempjes maar omwille dat er zich niemand mee bezig houdt “is het maar zo” en klikt men dat dagelijks weg… Door die weg te nemen stijgt de productiviteit EN “het geluk” van die werknemer want die last is weg.
Voorzien van wekelijkse/maandelijks ondersteuning kan hier al veel in betekenen.
Social Media Managementontwikkeling, faciliteren en activeren van communities/pagina’s op social media platforms als Twitter, Facebook (eventueel ook Foursquare/Google+/Youtube), opvolging van online trends.
Bvb u bent net een bedrijfje gestart, heeft het razend druk maar u wilt zich toch profileren op en via de social media ! SDN Consulting bekijkt wat u heeft / wat u nodig heeft en kan u op weg helpen en het verder zelf laten beheren of kan u een pakket aanbieden zodoende wij dit voor u opvolgen.
Webdesignbouwen van websites op basis van WordPress, verschillende formules qua opbouw maar ook qua ondersteuning en onderhoud.
Dit onderdeel hangt ook samen met Social Media Management daar de link tussen beide makkelijk gelegd is.
Bij oplevering van een website kan ook een stap-voor-stap handleiding aangeleverd worden om de eindgebruiker zelf de website te laten beheren/updaten.
Let wel, hosting doet SDN Consulting niet, wel kan er advies gegeven worden waar de website onder te brengen.
Voila, ik hoop dat het nu wat duidelijker is ! Indien vragen, stel ze gerust via Contact.

Comments are closed.